رژیم غذایی برای بازگرداندن نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

رژیم غذایی برای بازگرداندن نارسایی کلیهمواد مخدر و دستگاه درمانی نارسایی کلیه مهم برای تنظیم رژیم غذایی است نیز بسیار مهم است. تا زمانی که بیماران دچار شیوه زندگی خوب، رژیم غذایی مناسب، شما می توانید یک بدن سالم و یک روش زندگی سالم داشته باشد.

در مرحله اول، میزان آب آشامیدنی

چقدر آب مورد نیاز است را به تنظیم مناسب مطابق با شرایط خاص بیمار است. اگر الیگوری، ادم، فشار خون بالا، نارسایی قلبی، و غیره، باید به شدت مصرف آب کنترل می شود. بیماران دیالیز نیاز به نظارت بر آب، تا که به موجب بسیاری از تجمع مایع طبیعی، افزایش ادم، نارسایی قلبی، و یا مسمومیت آب نیست.

در مرحله دوم، یک رژیم غذایی غنی از ویتامین

نارسایی کلیوی اغلب تهوع، استفراغ، بی اشتهایی، بی اشتهایی و دیگر علائم گوارشی و کنترل رژیم غذایی. کاهش مصرف غذا، مصرف ناکافی و افزایش کاتابولیسم نیز بخشی از فرایند دیالیز از دست داد. ویتامین بیمار کافی نیست، به خصوص محلول در آب ویتامین B و ویتامین C، اسید فولیک، و غیره، باید مطابق با اضافه کنید. بنابراین، بیماران باید مواد غنی تر حاوی این میوه ها و سبزیجات تازه بخورند. یا دادن قرص خوراکی.

ثالثا، رژیم غذایی کم چرب

کلسترول خون بالا یکی از انگیزه هایی برای ترویج پیشرفت نارسایی کلیه است. اگر چه درمان دارویی، تنظیم مواد غذایی مهم است. غنی از اسیدهای چرب اشباع به کاهش مصرف غذا، افزایش مصرف اسیدهای چرب اشباع نشده.

سعی کنید برای غذا خوردن نیست و یا خوردن مواد زائد حیوانی کمتر است. شما می توانید در فیبر محلول مانند جو، گندم سیاه، سبوس برنج و غیره در غنی خوردن،.

رابعا، مکمل های معدنی مربوطه

بیشتر بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه بیشتر یا کمتر از عدم تعادل الکترولیت، مانند کلسیم، پتاسیم، فسفر بالا بود. در این روند از تغذیه، شما باید تنظیمات مناسب بر اساس نتایج حاصل از یک آزمایش خون می شود. ادم، فشار خون بالا، الیگوری بیماران را به رژیم غذایی کم نمک، شما باید فسفر کم استفاده کنید. بیماران دیالیز در معرض آلومینیوم بالا، مصرف بیش از حد از آلومینیوم (به عنوان مثال، آنتی اسیدها، هیدروکسید آلومینیوم) ممکن است در سمیت آلومینیوم نتیجه باید محدود باشد.

درمان ما موثر و طبیعی است. اگر شما علاقه مند در درمان ما، ما یک پیام زیر را ترک و یا شما می توانید آنها را hospitalkidney@yandex.ru ارسال و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی برای بازگرداندن,نارسایی کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: